15.3.2015

Forever aloe vera


DSC_8862

Maailmassa on monta sataa Aloe-lajia ja näissä tuotteissa käytetään Aloea Barbadensis Milleria. Aloe vera on subtrooppinen kasvi, joka pystyy varastoimaan paljon vetta ja sen lehdistä saadaan geeliä ja vaikuttavia aineita. Olen tosi hyvilläni, kun olen saanut mahdollisuuden tutustua blogin kautta näihin Foreverin Aloe Veran tuotteisiin ja päässyt kokeilemaan niitä omalle iholleni. Toki olen aina tiennyt Aloe veran positiivista vaikutuksista ja näissä tuotteissa se onkin pääainesosassa.

Sarja hoitaa ihmistä kokonaisvaltaisesti ja sieltä löytyy valkikoimaa ravintolisistä, ihon, kehon ja hiustenhoidosta aina kosmetiikkaan asti. Huomasin omalla salillani olevan myynnissä juuri näitä samoja tuotteita. Kannattaa tutustua Foreverin sivuihin TÄÄLLÄ. Tuotteita voi ostaa vain itsenäisiltä jälleenmyyjiltä. Seuraavaksi mua ainakin kiinnostaisi kokeilla noita ravintolisiä.


DSC_8880

Tällä hetkellä mun iho voi varmaan parhaiten pitkiin aikoihin. Tuntuu, että kuivuuskin on pikku hiljaa selätetty ja kevät tekee ihmeitä muutenkin iholle ja mielelle. Ihankuin kasvoihin olisi jopa tarttunut häivähdys aurinkoa. Kokeilin viime vuoden puolella Moisturizing voidetta johon jäin täysin koukkuun ja tilasin voidetta toisenkin purkin. Lisäksi sain testattavaksi Marine maskin, joka osottautua jälleen nappi valinnaksi.

Naamio puhdistaa levistä saatavien mineraalien avulla. Kosteutus tulee aloe veran, hunajan, kurkun, rosmariinin ja E-vitamiinin yhteisvaikuksesta ja ihosta tulee sileä ja joustava. Olen käyttänyt naamiota noin pari kertaa viikossa, jolloin ihosta tulee joka kerta kirkkaan värinen ja joustavan tuntuinen. Moisturizing voidetta laitan tällä hetkellä aina yöksi.

DSC_8867

Ihana Olga laittoi mulle tosi ihanan tuoksuinen huulivoiteen, jota voi käyttää myös kuiviin kynsinaihoihin, tai vaikka hyönteisten pistoihin. Huulivoide sisältää Aloe veraa, jojobaöljyä ja mehiläisvahaa. Voide toimii huulilla erinomaisesti, eikä rasvaa tarvitse olla koko aikaa lisäämässä. Sain myös pienen nipun näytteitä, että voin koukuttua muihinkin tuotteisiin, hih. Piakkoin pitäis varailla aikaa johonkin rentouttavaan kasvohoitoon, tai timanttikuorintaan.

DSC_8869 DSC_8874 DSC_8886 DSC_8871

Olisi hauska kuulla onko teille kokemuksia näistä tuotteista, tai noista ravintolisistä? Miten sinä hoidat ihoasi?

*naamio ja huulirasva saatu blogin kautta

18 kommenttia :

  1. oohh mie oon käyttäny aloe tuotteita jo varmaan pari vuotta, aloe vera gellyä kasvoihin aamuin illoin ja toi huulirasva on parasta!! ::))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei muaki kiinnostais se aloe vera gel!!!!! <3 Kiva ku oot tykänny! :))

      Poista
  2. Mielenkiinto heräsi kyllä näitä tuotteita kohtaan! Mun ihoni on sen verran ongelmallinen, etten ihan mitä tahansa tuotteita välttämättä pysty käyttämään, mutta noi voisivat kyllä toimia hyvin :) Tykkään tosi paljon lukea tällaisia tuote-esittelypostauksia, iso kiitos siis tästä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipa ihana palaute Linda! <3 Kiitos paljon! Suosittelen kyllä kokeilemaan ja jälleenmyyjältä varmaan kannattaa kysäistä mikä voisi sopia sinne omalle iholle parhaiten :)

      Poista
  3. Oii nyt kyllä heräs mielenkiinto tuotteita kohtaan :0 mun on pakko saaha noita!! Kiitos vinkistä <3

    VastaaPoista
  4. itsekin olen kuullut paljon hyvää noista Aloe Vera -tuotteista, ja jokunen niistä on ollut itsellänikin :) hmmm olisikohan tällä hetkellä Aloe Vera Gelly, joka tehoaa niin palovammoihin yms. ja rauhoittaa myös ihoa. Haha, joku semmoinen kuitenkin löytyy tuolta kaapista! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No minäkin haluan just sen mikä sullakin on :D Mulla oli siitä joku testeri ja se oli kyllä hyvä!! <3

      Poista
  5. Täydeeliset kuvat <3 olen käyttänyt aloeveraa sisäisesti. Itselläni se auttoi todella hyvin maha ongelmiini. :) Olen myös monesti patistanut miestäni käyttämään aloevera rahoja hänen käsiinsä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munki varmaan kannattas kokeilla jotain sisäistä juttua.... Kiva kuulla, että olet tykännyt tuotteista <3 :)

      Poista
  6. Itseäni kiinnostaisi kokeilla aloe veraa sisäisesti! Pitänee joskus tilata testiin. Itsellä on nyt käytössä Madaran tuotteet, jotka saavat tehonsa koivu-uutteesta ja olen kyllä aivan rakastunut! Koivua kuvattiinkin vähän niinkuin pohjoisen omaksi Aloe Veraksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaaa :D Tuo koivu juttu oli mulle ihan uusi juttu! Oon kyllä itekkin testannut joskus Madaran sävyttävää päivävoidetta ja tykkäsin :) Vois itekkin kokeilla tuota aloe veraa sisäisesti.

      Poista
  7. Mun äiti on aloe veran jälleenmyyjä, joten näitä aloe veran tuotteita on tullut testattua monia kertoja! Oon kyllä tykännyt ihan kaikesta mitä oon kokeillut sillä jo pelkkä nimikin kuulostaa parantavalta ja luonnolliselta. Oon kokeillu myös sisäisesti, mutta siinä puuhassa oon valitettavasti sen verran laiska, että jää ottamatta. Pitäisi kyllä taas alottaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niinkö?! :) Voi kun kiva! <3 Mä oon niin samaa mieltä, että aloe vera nimenäkin kuulostaa jo niin hyvältä ja hellältä jotenki :) Kiitos kun jätit kommenttia Julia <3

      Poista
  8. Kuulostipa mielenkiintoisilta tuotteilta:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Moikka!

    Minulta voi kysyä tuotteista ja toiminnasta, sekä tilata, jos haluaa.


    T. Forever itsenäinen jälleenmyyjä ;)

    heli.kontio90@gmail.com

    VastaaPoista
  10. Hyvä postaus ja selkeät kuvat <3 Itsekin aloittanut toiminnan Foreverin kanssa ja aivan mieletön tunnelma :) Tuotteitakin laidasta laitaan!

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentista!