28.1.2015

YSL -rouge pur couture (24)


DSC_7928

Jos pitäisi meikata kasvoiltani ainoastaan yksi kohta, niin tiedän heti mikä se olisi. Arvatkaa mikä löytyy aina myös käsilaukustani? Ottaisin varmaan autiolle saarellekkin sen mukaan mikäli 3 jutskaa pitäisi valita, hahah! Huulipuna olisi yksi niistä.

Olen aika nuorena ruvennut harrastamaan huulipunia ja huulikiillot ovat jääneet vähemmälle. Miellän huulipunat supes naisellisiksi ja huulipunaa käyttävä nainen vaikuttaa silmääni aina niin huollitellulta. Huulipunan sävyllä on silti suuri merkitys, joka kannattaa katsoa ammattilaisen kanssa mikäli yhtään sävy epäilyttää.

DSC_7939 DSC_7932

Ostin viime syksynä Make Up storen bloggari illasta täydellisen pinkin huulipunan joka pomppasi hetkessä minun lemppareihin. Muistatteko? Rupesin kaipaamaan kuitenkin jotain pehmeämpää kasvoilleni ja mieleeni palasi Tallinan reissu, jolloin ostin laivalta täydellisen nuden sävyisen punan, jonka katsoimme yhdessä työkaverini kanssa.

Ostin viime viikolla YSL Rouge pur couturen huulipunasävyn nr. 24 joka muistuttaa paljon sävyä joka minulla oli Ysl:n huulipunista aikaisemminkin. Puna peittää kauniisti huulten oman sävyn ja pitää ne tarpeeksi kosteana. Puna ei ole täysin matta niinkuin nudepunat yleensä, vaan seassa kimmeltää hiukan helmiäistä mikä tekee vaaleasta punasta kiiltävän ja raikkaan. Yves Saint Laurentin huulipunien hylsyt ovat myös mielettömän kauniita. Kuvitelkaa, että reissusta on aikaa kohta 6 vuotta. Me oltiin silloin Madonnan konsertissa ja ainut matkamuisto taisi olla tämä huulipuna, joka jäi päällimmäisenä mieleeni. Siis huulipuna?

DSC_7925 DSC_7922

Mitäs tykkäätte? Löytyykö sieltä muita huulipunan ystäviä? Tai YSL faneja?

52 kommenttia :

  1. Todella kaunis sävy, tuollaisen voisin itsekin ottaa!♥ ja pikkuhiljaa on tullut opeteltua käytettyä huulipunia!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo sävy on kaunis ja hillitty. Huulipunien käyttö kannattaa just aloittaa rauhallisilla väreillä :) tai niillä mitkä tuntuu hyvältä ja omalta.

      Poista
  2. Täydellisen värinen huulipuna ja ihana mitä laatua. :D Pakko varmaan itekki joskus palkita ittensä jostain ostamalla tommonen oikea kunnon huulipuna <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö! ;) Kannattaa kokeilla joskus ysl:n huulipunia. Ihana koostumus ja pysyy hyvin 😮 <3

      Poista
  3. Täällä on kyllä kans yksi huulipuna friikki. ;) Ja nimenomaan, aina on paljon huolitellumpi fiilis kun laittaa vielä punaa! Yslin punien puolesta liputan kyllä myös, parhaimpia kokeilemiani. :) Tuo sävy näyttää kyllä oikeasti niin täydelliseltä, rupesin oikein miettimään, että just tommonenhan multa puuttuisikin.... ;) Ihania kuvia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on kans, sillä en varmaan osaisi ees lähteä minnekään ilman huulipunaa. Mulla on pigmentoitu huuletkin muutama vuosi takaperin ja ne oli kyllä ihanat ku oli rajaukset valmiina :) Tykkään itekki tuosta koostumuksesta vaikkakin vähän arvokkaampia niin siltikin sen arvoisia. Sulla onki ihana kokoelma siellä <3

      Poista
  4. Ihana sävy, sopii sulle varmasti superhyvin!:) Mulla ei ole vielä yhtäkään YSL:n huulipunaa, ainoastaan yksi huulikiilto, mutta moneen kertaan oon kyllä käynyt merkin punia hypistelemässä. Huulipunat on ehdottomasti mun pahin heikkous, niitä ei vaan koskaan voi olla tarpeeksi.;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh no ei voikkaan olla liikaa ;D Suosittelen joskus kokeileen tuota merkkiä! Tuo sävy näyttää mun huulissa vielä vaaleammalta ku tuossa puikossa :) Pitää laittaa vielä kuvaa tulemaan.

      Poista
  5. Kauniin värinen ! <3 Just ite sain kasan huulipunia monissa eri sävyissä, punainen ja nude ovat olleet lemppareita kauan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii niinkö!!? Ihanaa, nudet näyttää aina hyvältä mut tuntuu et varsinkin kesäisin ne pääsee päivettyneellä iholla edukseen <3

      Poista
  6. Oi, tuo vaikuttaa aivan ihanalta sävyltä! Voisi sopia ehkä mullekin, pitääkin käydä tutustumassa livenä. Mä tykkään eniten ehkä kiiltopunista, niissä on pigmenttiä ja kiiltoa samalla. Huulikiillot on myös jees jos niissä on tarpeeksi pigmenttiä ja niidenkin laatu riippuu niin paljon valmistajasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua vähä häiritsee kiilloissa se kun ne tarttuu hiuksiin kiinni ja lähtee helposti leviämään. Mulla on sitte koko ajan epävarma olo miltä mun suu näyttää tai suun ympärys :'D Tuo puna on aika vaalea ja kaunis kiiltävä sävy :)

      Poista
  7. Ihana sävy! Mä tykkään huulipunista ja kiilloista, mutta en oo vielä tähän päivään mennessä löytänyt mulle sitä täydellistä sävyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liisaa, mä muistan sen sun huulipuna postauksen ja huulipunat sopi sulle ihanasti. Mennään ettiin sulle täydellinen huulipuna! <3 <3

      Poista
  8. Vastikään oon opetellut käyttämään punaa huulissa :) ainoa ongelma on mun rohtuvat huulet, jolloin huulipuna karkaa ikävästi :( en ole keksinyt mikä siihen auttaisi.. On muuten herkullinen sävy! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän tunteen. Rohtuneissa huulissa ei punat pääse edukseen. Silloin ehkä kiillot parempi vaihtoehto. Eikö rasvaaminen auta? :(

      Poista
    2. Ei auta :( Jos (ja kun) rasvaan, tuntuu että huulet kuivuvat entistä nopeammin. Ilmeisesti huulilla joku riippuvuuskierre rasvaan, tai sitten mun on löydettävä parempi rasva! Onneksi nykyään on ihanan täyteläisen sävyisiä kiiltojakin :)

      Poista
    3. Aijaa. :( Mä laitan monesti ihan bepanthenia ku on oikeen kuivat. Huulikiilloissakin on kyllä kauniita sävyjä ja vaihtoehtoja joissa on väriäki mukana! <3

      Poista
  9. Oi mikä ihanuus tuo huulipuna! <3 Mulle huulipunat on niitä meikkituotteita, joita rakastan eniten ja YSL on ehdottomasti yksi parhaista merkeistä niiiden suhteen. Vielä en ole löytänyt yhtään merkkiä jonka paketointi tai huulipunan koostumus voittaisi YSL:ää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin niin lovetan huulipunia! <3 En oo pitkään aikaan ostanut ysl punaa, mut onneks nyt ostin. Ja tyytyväinen olen. Sieltä löytyy vaikka mitä kauniita sävyjä <3

      Poista
  10. Voi kuinka kaunis sävy! Aivan upea arkikäyttöön :)

    VastaaPoista
  11. oiii taivaalliselta huulipunalta näyttää!!!<3 terveisin; huulipunariippuvainen;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paula mä niin tiiän miten huulipuna pukee sua!! :) <3 ;)

      Poista
  12. Ihanan sävyinen ! Oon vasta viime aikoina innostunut huulipunista ja hirveesti tekee mieli hankkia uusia ihania sävyjä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, joo niihin jää kyllä koukkuun ku kerran kokeilee! :)<3

      Poista
  13. On kyllä todella kaunis sävy! Täytyykin käydä katsomassa noita YSL:n huulipunia, kun niitä niin monet ovat kehuneet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Linda! :) Joo, käyhän testailemassa! Siellä oli niin kauniita sävyjä, että käyn varmaan itekki ostamassa pian lisää :D

      Poista
  14. oii itsekin olen haaveillut ysl:n huulipunasta! :) ihana!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla! Tykkään kovasti! <3

      Poista
  15. Hei, miekin olen näitä naisia, jotka kuljettaa aina huulipunaa mukana! :) Nämä ripsipidennykset riittävät usein ehostukseksi, mutta tykkään käyttää huulipunaa eri sävyissä välillä. Eniten pidän tummahkoista punaisista, joko mustikkaan häivähtävistä tai punaisempaan sävyyn menevistä. ♥ Löytyy tosin yksi vaaleampikin, mutta sen käyttö on vähän unohtunut kun se on toisessa meikkipussissa.

    Ihana sävy tässä siun huulipunassa, varmasti sopii siulle todella hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih ihana! <3 Sulle just ne värit ihanasti passaakin! :) Pitäs itsekin pitkästä aikaa laitattaa ripsipidennykset! Ois niin kätevät kyllä ja helpottas arkimeikkiä kummasti! <3 Ja kiitos paljon Vivian! :)

      Poista
    2. Hih ihana! <3 Sulle just ne värit ihanasti passaakin! :) Pitäs itsekin pitkästä aikaa laitattaa ripsipidennykset! Ois niin kätevät kyllä ja helpottas arkimeikkiä kummasti! <3 Ja kiitos paljon Vivian! :)

      Poista
  16. Älyttömän hyvät kuvat <3 Käytän huulipunaa ja aika neurtaalin väristä huultenrajaus kynää..Kaipasin kuitenkin huulipunan mitä ei tarvitsisi olla jatkuvasti lisäilemässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itekki tykkään niistä huulipunista jotka pysyy hyvin. Tuo sävy on arkeen oikeen soppeli, kiitos Marika!:)

      Poista
  17. Muistan kyllä sen MUS:n huulipunan, sopi sulle täydellisesti! Ihana tuokin sävy, voisin kyllä kuvitella että sopii sekin oikeen hyvin! Tuo on sellanen kivan neutraali joka käy arkipunaksi, mutta kuitenkin sellanen joka freesaa pienellä vaivalla lookkia! Kuvat on ihania, ihastelinkin jo instassa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään lisäsinkin instaan kuvan jossa mulla on tuota huulipunaa! Tykkään kyllä kovasti ja pehmentää kivasti yleisvaikutelmaa. Haluisin lisäksi jonkun vaalean sävyn joka taittaa aavistuksen vaaleanpunaiseen. :D Kiitos kovasti Vilma! <3 <3

      Poista
  18. Täältäkin löytyy yks huulipunariippuvainen :D Tunnen itteni ihan meikittömäks jos huulipuna puuttuu joten sitä on pakko aina olla! :) Oon kanssa ihastunut YSL puniin ja toi sävy näyttää aikas täydelliseltä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! Tuntuu hassulta lähtee mihinkään jos ei oo huulet kondiksessa! :D Tuo on kyllä ihan kaunis sävy! Kiitos! <3 <3 <3

      Poista
  19. Oon kyllä samalla kannalla, että huulipunat on niin super naisellisia ja ne tuo sellaista tietynlaista sensuelliutta aina lisää!:) Tuo sävy näyttää kyllä ihan täydelliselle! <3 Tykkään itse käyttää juuri tuollaisia vähän vaaleampia sävyjä, sillä ihan perus punainen ei oo mun näköinen ollenkaan :(
    Voi että, toivottavasti raskin joskus itsekin ostaa YSL:n huulipunan, tuo näyttää varmasti kauniilta sulla!:)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne hiukan arvokkaampia, et sillon tällöin raskii satsata hiukan enempi noihin meikkeihin. Sillon ku oikeesti tarvii ja on rahaa :D Mulle just ne huulet symboloi semmosta naisellisuutta, vaikka kyllähän siihen tietenki muutkin jutut vaikuttaa. Sun tummiin piirteisiin sopii kyllä ihanasti vaaleat sävyt! Kiitos kovasti kaunotar! <3

      Poista
  20. Mä olen lämmenyt ihan vasta huulipunille ja ne tuovat kivan ilmeen meikkiin. Tosi kauniin sävyinen huulipuna! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla!! Minusta huulipunat sopii sinulle tosi hyvin ja pukee sua! <3 Sulle on kaunis suu ja huulet niitä kantsii korostuu! :)

      Poista
  21. Oo kuulostaapa hyvältä! En ole itse vielä YSL:n huulipunia kokeillut mutta ehkä olisi aika :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kandee kokeilla joskus ainaki ite tykkään kovasti! Lisäksi sävyt on kauniita! <3

      Poista
  22. Hieno sävy kevääksi. Minulla oli joskus lohenpunainen YSL

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, voin kuvitella kuinka kauniisti sopii <3

      Poista
  23. Ps. Mulla on sulle blogissa haaste! <3 Käyhän kurkkaamassa, kun ehdit ja jaksat! :) Mukavaa viikoloppua!

    VastaaPoista
  24. Niin täydellinen puna! Voin niin kuvitella tuon sävyn sinun huulilla ;> Hyvä löytö kyl! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä!! Vaalea väri joka antaa sopivasti pehmeyttä lookkiin :P Kiitos <3

      Poista
  25. On tullut ostettua 2 tätä sävyä,ihana vaalea roosa ja todella hyvä laatu!

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentista!