16.10.2014

Uupumusta ja unelmia

Bloggaus kiinnostaa bloggaajia kyllä se niin vaan menee. Oletteko yllättyneitä, että meinaan tällä kommentilla lähinnä edellistä postausta? Kiitos jälleen hyvistä kannanotoista ja ihanista mieltä piristävistä kommenteista! Niitä tuli ihan hurja määrä!! Teiltä tuli hyviä mielipiteitä millainen on ihana blogi ja niistä saan itsellenikin uusia vinkkejä tähän hommaan. Tulimme ilmeisesti siihen tulokseen, että blogista tekee erityisen itse bloggaaja, eikö? Minulle erityistä bloggauksesta teette te lukijat!

DSC_2488

Olette välillä kyselleet miten meille menee ja teidän toiveena olisi, että kertoisin meidän arjesta enempi. En tiedä sitten tulenko kertomaan siitä varsinaisesti enempi, mutta ainakin silloin tällöin voisin ruveta julkisemaan asioista sieltä meidän tavallisesta elämästä. Tai minun. Olen ollut välillä aika uupunut ja vireystila on laskenut huimasti syksyn tullen. Asiaa ei auta pimenevät illat ja saapuva kaamosaika. Oikeastaan se ahdistaa. Mieli halajaa taas ulkomaille. Aurinkoon ja lämpöön.

Tällä hetkellä mieltä ei piristä kliseiset höyryävät tee-kupit, viltin alle kääriytyminen, eikä kynttilät. En oo jaksanut polttaa vielä ainuttakaan. En vaan jaksa. Saatika jauhaa mistään joulustakaan. Pikkujouluista ehkä. Ja etten ihan aloittaisi näitä kuulumisia pelkällä valittamisella, niin onhan tässä elämässä niin  paljon hyvääkin. Tuo väsymyskin menee vähän aalloittain ja seassa on niitä parempiakin päiviä. Onneksi nyt on paistanut sentään aurinko. Se piristää. Berocca keeps me going vai miten se meni? Väsyttääkö teitäkin syksy, vai porskutatteko innoissaan eteenpäin?

DSC_2434 DSC_2485

Tänään oli kaunis päivä ja maa oli suloisen kuuran peitossa. Jäätiin ihmettelemään pojan kanssa puista tippuvaa lehtisadetta. Ne vain ropisi maahan kohmenttuneina ja Niklas oli ihmeissään. En pitänyt kiirettä jatkaa matkaa vaan sanoin hänelle, että menee puun juureen tutkimaan lehtikasaa. Otin oksasta kiinni ja ravitselin. Lehdet suorastaan pyrähtivät maahan. Tämmöiset hetket auttaa arvostamaan arkea enempi.

Pyöräilevä vanhempi mies pysähtyi juttelemaan kanssamme. "On se noista pikkusista niin ihmeellistä nuo luonnon ilmiöt" hän tuumasi. Hän selitti hyvin filosofisesti kuinka lehdet ovat muuttuneet niin raskaaksi pikku pakkasen vuoksi, jolloin ne viimeisetkin tipahtavat puista ja rupesi muistelemaan omaa lapsuuttaan ja lehtikasoissa hyppimistä. Hassua ja oikeastaan aika ihanaa miten tuntemattomat ihmiset voi jakaa tuommoisen pienen hetken. Lehdistä? Minä kuuntelin.

DSC_2437 DSC_2481 DSC_2479

Lisäksi mä oon hurahtanut. Tai no tähän hommaan oon hurahtanut jo aikoja sitten. Nimittäin valokuvaukseen ja haluan kehittyä siinä koko ajan enempi. Miksi otin asian jälleen puheeksi liittyy siihen, kun katselin uutta objektiivia, mutta ihan oikeesti mua pyörryttää ne hinnat. Siltikin mulla polttelee yksi, jonka palavasti haluaisin. Se on niin törkeen hintanen, ettei joulupukkikaan taitas innostua tämän tontun toiveesta. Saatika, jos se pitäis toteuttaa. Tehdäänköhän korvatunturilla edes semmoisia? Oon silti ollut aina sitä mieltä, että itelle tärkeitä asioita ei saa vähätellä, vaikka muut niin tekisikin. Joka tapauksessa lähden keräämään vaikka pulloja, että saan rahat kasaan sitä varten. Niin hullu olen. Onneksi olen antanut itselleni luvan siihen hulluuten, joka taitaa olla yksi ominaisuuteni. Hyvällä tavalla meinaan. Paljonko te olisitte valmiita maksamaan objetiivista?

Olen taas niiden asioiden äärellä jolloin mietin niitä omia kykyjä ja lahjoja ja miten voisin yhdistää ne osaksi unelmiani. Mietin, miten en haaskaisi niitä omia vahvuuksiani joista jokunen aika sitten tein postaustakin. Mulla on pakottava tarve toteuttaa luovuuttani jotenkin. Tarve onnistua siinä. Mistä siis aloittaisin? Sanotaan, ettei kukaan ole seppä syntyessään. Kuinka rakastankaan tuota armeliasta sanontaa. Meille jokaiselle jaetaan ne ainutlaatuiset lahjat jotka tavallaan antavat suuntaa ja päämäärää sille mitä alamme harjoittamaan. Edes ne luontaiset lahjat eivät tarkoita sitä, että niissä pitäisi olla heti täydellinen. Täydellinen ei tarvitse olla koskaan, mutta harjoittelemalla ja uskomalla itseensä ihminen pääsee pitkälle ja vaikka läpi sen harmaan kiven. Onhan se hyvä, että sen olen edes matkan varrella tajunnut. Kukaan ei loppujen lopuksi seiso unelmieni edessä, mutta en silti väitä etteikö me jokainen tarvittais niitä ihmisiä ympärillemme jotka uskoo ja kannustaa.

DSC_2498 DSC_2502

Kuulumisia lisää myöhemmin. Mukavaa ja touhukasta torstai päivää kaikille. Tykkäättekö näistä syksyisistä kuvista?:)

38 kommenttia :

  1. Olipas kiva postaus! :) Ihanaa, kun lapset virittää aina keskustelua tuntemattomissakin ihmisissä ja pienentävät kynnystä tulla juttelemaan. Minulla on ollut väsymystä, mikä varmaan johtuu osin tästä raskaudesta, mutta nyt viime päivinä tuntuu, että olen saanut enemmän aikaiseksi.

    Ja tuosta kalliista objektiivista. Minä aina perustelen omat hankintani sillä, että minä en polta tupakkaa, en juo juurikaan (nyt en tietysti ollenkaan), joten voin kai käyttää ne rahat sitten johonkin muuhun. Kun miettii paljon ihmisillä menee rahaa vuodessa tupakkaan, vastaa se varmasti useampaakin objektiivia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mari, kiva kuulla, että tykkäsit tästä! Onnistui pojasta niin hyvin nuo kuvat tänään:) Itekki muistin, että raskauskin vei erilailla energiaa, mutta kyllä sitä taitaa viedä tämä syksykin. Monet ainakin ovat sanoneet, että vireystila laskenut.

      Ja aika hyvä huomio ja esimerkki tuo tupakanpoltto, että se sekään ilmaista ole. Jokainen tosiaan käyttää ne rahat erilailla. Koitan ite aatella tuon objetiviivin hankkimisen silleen, että satsaan sen omaa harrastusta varten ja juuri eilen puhuttiin mieheni kanssa, että tuskin mikää harrastuskaan on täysin ilmaista. Ja uskon, että käyttäsin sitä päivittäin:) Kiitos Mari vielä kerran olipa kiva kommentti!

      Poista
  2. Ihania lehtiä! Objektiiviin liittyen: ite kun ostin uuden kameran ja pari uutta objektiivia siihen on valokuvaukseen heti saanu ihan erilaisen tatsin ja oon tässä parin kuukauden aikana oppinu siitä enemmän ku kuudessa vuodessa yhteensä.. :D Kannattaa säästää!

    Ja vielä täällä ois sulle yks pieni haaste http://sufy-map.blogspot.fi/2014/10/lintutornilta-kajahtaa.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on pari objektiivia sen perus obsun lisäksi, mutta "kun mikään ei riitä" :D Mutta mä uskon sua, että kuvauksesta tulee vieläkin ihanempaa ja oppii lisää!

      Eli kyllä mä taidan sen jossain vaiheessa hankkia. :) Kiitos haasteesta! <3

      Poista
  3. Kiitos Tania kun avauduit hieman kuulumisistanne :) Pidän sinun syvällisistä ajatuksistasi ja kirjoituksistasi, ja sait jotenkin niin arkiseenkin asiaan kuin syysväsymys ja lehtikasat tuotua jotain maagisuutta. Tulee aina jännä fiilis positiivisella ja haikealla tavalla kun kirjoituksiasi lukee, en osaa selittää! Hyvät kuvat tekevät osansa tunnelman luomisessa ehdottomasti :)

    Ihme kyllä en ole vielä kokenut kärsiväni syysväsymyksestä. Yleensä pimeys väsyttää, nyt vaan ihmettelen miten aika menee hurjaa vauhtia eteenpäin. Ehkä tämä uuden elämänvaiheen odotus, kun loppusuoralla ollaan, tuo sen verran jännitystä elämään ettei väsytä (normaalia enempää).

    Ihanasti sanoit, että omiin unelmiinsa pitää uskoa vaikka muut eivät uskoisikaan. Minä suorastaan pakahdun kun tahtoisin järjestelmäkameran, jolla pääsisin itse toteuttamaan luovuutta ja valokuvausta. Antaisikohan se joulupukki edes pientä sponsorointia minun kameraani ja sinun objektiiviasi varten? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla, ettei väsymystä ole siellä ollut ja toivottavasti ei tulekkaan. Luulen, uskon ja toivon, että tää menis mullakin pian ohi. Välillä toisiaan tuntuu, että sais tulitikut olla silmissä :D Poikakin on niin mahottoman touhukas, joten saa olla silmät selässäkin.

      Voi kun se pukki ois niin kiva, että sponssais ees vähän. ;D Järkkärillä saa kuvaamiseen kyllä ihan uudenlaisen tatsin ja innostuksen:)

      Kiitos vielä noista kauniista sanoistasi miten tykkäät mun kirjotustavasta. Tosi ihana kuulla Maaria! <3 <3 :)

      Poista
  4. Ei näistä kuvista voi olla tykkäämättä! <3 Kiva Tania, että teit tällaisen postauksen! Yleensä ihmisiä kuitenkin kiinnostaa eniten ne arjen tavallisetkin kuulumiset. :) Elähän uuvu liikoja. <3 Joku ilta ensi kuussa tuut tänne minun luokse käymään, ja minä sytytän ne kynttilät valmiiksi ja korkkaan viinipullonkin meille! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos Elisa! <3 Tänään ollut jo pirteämpi mieli, kun aurinkokin paistaa. Heti saa lisäenergiaa:)) Kuulostaa hyvältä tuo viini+kynttilät. En malta odottaa! <3

      Poista
  5. Kauniita kuvia! :) Noista objektiiveista en tiedä, mutta väsymykseen suosittelen reilua annosta d-vitamiinia. Auringonvalon määrä laskee niin radikaalisti että deen saanti samalla putoaa reippaasti. Itsellä vähän helpotti kun nosti annosta, mutta kyllä silti vähän väsyttää vaikka syksystä olenkin innoissaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mihin mä joutusinkaa ilman tätä blogia ja miten en ite tajunnu koko d-vitamiineja? :D Apua, menen heti apteekkiin hankkimaan ne!! Kiitos Minna hurjasti vinkistä, toivottavasti auttaa!! Kivaa viikonloppua sinne! <3

      Poista
  6. Kiva kun teit tän postauksen :)!
    Ostettin meille häiden jälkeen uusi objektiivi joka maksoi yli tonnin. huhhei... Tuomas ottaa sillä miun asukuvat, ite en edes uskalla kuvia sillä räpsiä ettei vaan mene rikki :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ei jää se mun ihastuskaan kauas tonnista! :/ (näin meidän kesken) :D Mutta ehkä määki raskin, jos sääki. Kiitos Tiina! <3

      Poista
  7. Ihania kuvia <3 Pakko myöntää, että heti kun ilmat alko viilenemään kesästä niin tuntu että vaan väsyttää. Pakolliset jutut on aina pakko tehä, mutta kaikki ylimääränen jää pois. Voisin nukkua vaikka koko päivän jos vaan saisi. Luultavasti en ole koskaan kokenut syksyä näin ankeaksi kuin nytten. :o Mullaki ois haaveena joku uus objektiivi, mutta en oo vielä varma millaisen haluan ja hinnat todellaki pistää haaveet jäihin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tossa ylempänä just Minna vinkkas d-vitamiinista jota kannattas näin syksyn tullen popsia enempi:) Minä ainaki aijon kokeilla :D Nuo objektiivit huimaa kyllä päätä, mutta eikö harrastukset maksa? :D Mikä kamera siulla?

      Poista
    2. Mulla taitaa olla melkein samanlainen kuin sulla, katoin sillo blogi-illassa. Mulla on Olympus / E-PM1, onko sulla sama vai vähän eri mallinen? :)

      Poista
  8. Voi kun pikku-ukko on söppänänä kuvissa! :)

    VastaaPoista
  9. Ei näistä kuvista voi olla tykkäämättä! <3 Aivan ihania jälleen! Oot kyllä oikeasti niin taitava kuvaaja! Ootan innolla että päästään yhdessä kuvailemaan<3 Ihania Tania, kun teit tälläisen postauksen :) Mua ainakin kiinnostaa just ne arjen tavalliset kuulumiset :) Itellä on aina ennen syksyisin tullut kauhea väsymyspuuska- mutta tänä vuonne sitä ei ole ainakaan vielä näkynyt niin pahasti! Toivottavasti sinunkin pienoinen väsymys on ohimenevää <3 Toki ihan normaaliakin- ei aina tarvitse jaksaa! Tsemppiä muru<3 Oot ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Emppuli <3 Oon kyllä otettu! Mä koitan tehdä näitä kuulumis postauksia aina silloin tällöin :) Oon jopa harkinnut josko uskaltas tehdä videopostauksen??

      Tuohon väsymykseen aattelin kokeilla d-vitskua josko se auttas edes vähän? Ja kiitos tsempeistä. Niitä tarvitaankin nyt ja paljon! <3 :)

      Poista
  10. Mä olen aina ollut kaamosväsyjä. Olen huono lähtemään ulos kun ilmat viilenevät ja syksy saapuu. Koitan kuitenkin ajatella myönteisesti, ja olla pakottamatta itseäni siihen muottiin jossa ihmiset ovat reippaita ulkoilmaihmisiä oli sää mikä hyvänsä. Aurinko kyllä helpottaa, aurinkoisina päivinä lähtee helpommin liikkeelle. Ja onhan sisälläkin tekemistä, tänään laitan pullataikinan kohoamaan ja päästän minimimmini irti, viikonloppuna ajattelin ainakin askarrella, täyttää reseptikirjaani ja kirjoittaa postauksia. Ei aina ole pakkokaan jaksaa.

    Eräs ystävä sanoi pari vuotta sitten ahdistuessani lumen tulosta (mulla on tasapianossa häiriöitä ja eteenkin alku- ja lopputalvi erityisen haastavaa aikaa) ja siitä että pitää nököttää sisällä paljon, että toisaalta, onko se huono asia? Ehkä ihmisenkin on hyvä hiljentää, hiljentäähän luontokin talven tullessa, ja säästää energiaa siitä selvitäkseen. Sen jälkeen olen oppinut suhtautumaan pimeään ja talveen rauhoittumisen aikana, jona ei tarvitsekkaan sinkoilla joka paikkaan. Kevään tullen voi taas täyttää kalenteriaan kaikenmaailman menoilla, kekkereillä ja suunnitelmilla. Nyt on aika levätä ja olla, eikä siitä tarvitse tuntea syyllisyyttä.

    Nämä kuvat ovat jälleen kerran ihania. Mä en rehellisesti sanoen osaa sanoa paljonko olisin valmis putkesta maksamaan... koska ei kieriskellä rahassa, niin se varmasti vaikuttaa. Juuri nyt ehkä max. 300e, ja sekin pitkän säästämisen jälkeen... mutta enpä mee vannomaan, että jos joskus sattuu asiat kohenemaan merkittävästi, ettenkö siinä tapauksessa pistäisi päälle samanmoisen summan, on tää kuvaaminen sen verran koukuttavaa puuhaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä sun teksti pisti kyllä ajattelemaan. Kyllähän sitä omaa kehoa ja mieltäkin pitää kuunnella, eikä ahtautua siihen muottiin, että aina pitäis jaksaa. Jos ei aina jaksa niin silloin ei jaksa, eikai siinä sen kummempaa. Halusin kirjoittaakkin tästä väsymyksestä, koska turhaampa koitan esittää reippaampaa mitä olen. Ostin varmuuden d-vitamiinia, josko se vähän auttais jaksamaan, sillä tässä on luvassa paljon semmosta mitkä vaatii sitä "reippautta" just nyt. Kaiken ylimääräsen jätän sitten sivummalle ilman syyllisyyttä. Kiitos Jessika kivasta kommentista. Sain jälleen uutta näkökulmaa tähän <3 Minun järjen ääni :)

      Poista
    2. Niin ja tuohon objektiiviin, että eipä sitä "ylimääräistä" täälläkään paljoa oo, joten siksi tässä vähän mietin paljonko noihin kannattaa satsata :D Mutta kyllähän niistä ois iloa pitkään :))

      Poista
  11. Toivottavasti siellä lähtisi pian vireystila nousuun. Tämä pimeä aika tuntuu monille tuovan väsymystä tullessaan. Jos se lumen tulo edes toisi sitä energiaa sitten tullessaan, jos se nyt voi edes tuoda? Itse olen muuten kestänyt tosi energisenä, mutta olen tullut jotenkin laiskaksi ulos lähtemisen suhteen lapsien kanssa aamulla kun on niin kylmä. Olen silti pakottanut itseni aina lähtemään, vaikkei mieli tekisi yhtään. Olen vähän liian kylmän arka -.- ! Valokuvaajana sinä olet minun mielestäni todella lahjakas! Osaat valita tosi ihanat kuvakulmat ja asetukset kamerassa näyttää olevan kohdillaan. :)) Sinusta voisi kehittyä ihan pro-kuvaaja, kun innostuskin on noin suuri. Itsekin olen jatkuvasti innostunut kuvaamisesta yhän enemmän ja enemmän, mutta harmittaa se etten raaski ostaa itselleni kunnon objektiivia. Ne vaan on niin älyttömän kalliita ja sitä rahan menoo tuntuu olevan joka suuntaan. Ja tosiaan joulupukki ei taida ilahtua monen sadan euron objektiivi toiveesta. Todella ihanat kuvat ja poikasi on niin suloinen ihanissa vaatteissaan<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin jo d-vitamiinit josko ne auttas edes vähän. Eihän se ole kiva, kun koko ajan väsyttää ja näytän zombilta XD Mutta niin, koitan karsia kaiken ylimääräsen pois ja levätä aina kun mahdollista. Kyllä se tästä:) Ja tuo ulkoilu kyllä piristää mieltä ja ystävien näkeminen.

      Ja mielettömän kiva kuulla, että oot tuota mieltä mun kuvaustaidoista. Tuntuu kyllä hyvältä, kiitos Jasmina! Oon jopa harkinnut jotain valokuvauskouluakin:) Mikä kamera sinulla olikaan?

      Poista
  12. Itellä kauhistuttaa kans nuo objektiivien hinnat(varsinki ku nyt ois hirvee kuume!). Kyllä kirpas maksaa tuosta nykyisestä 50mm about 120€ kun se oli kuitenki käytetty. Nyt himoan sellasta parinsadan euron obskua! Onneksi kohta tulee veronpalautukset :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä näinkin sen linkin mitä obskua himoitset :) Ja hei kiva, että sulle tulee palautuksia, nimittäin mää sain mätkyjä. :D Tyhmää :(

      Kyllähän noista objektiiveista saa maksaa, mutta onhan niistä iloa pitkään :) <3

      Poista
  13. aivan ihania kuvia!<3 itsellänikin tuli näin syksyn saavuttua kamala väsymys, ei vaan kertakaikkisesti jaksanut tehdä mitään "ylimääräistä" kun arjen perusjutut oli saatu tehtyä.. nyt onneksi syyslomalla mieli on päässyt vähän lepäämään, mutta odotan jo hieman kauhulla loppuvuotta kun pitäisi jaksaa taas opiskella kauheaa tahtia..:s kannattaa tosiaan pitää omista unelmistaan kiinni ja ostaa se objektiivi jos siltä tuntuu :) rahaa voi laittaa juurikin pikkuhiljaa säästöön ja miettiä että haluaako ostaa sen vaikka jouluksi jolloin aikaa kerätä rahaa on enemmän? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana miten kehoitat mua pitämään unelmista kiinni! <3 Oot niin kultainen. Ehkäpä mä sen obskun jossain vaiheessa hankin:)

      Ja tuohon väsymykseen, että hyvin monella on kuulostanut olevan sitä. Ite kävin ostamassa d-vitamiinia ja toivon sen auttavan Berocan lisäksi:D Hyvä, että sinullakin se syysloma, niin vähän mieli saanut levätä:)

      Kiitos paljon Tuuli :)

      Poista
  14. Olipas ihana postaus! :) Muakin polttelis parempi objektiivi tai vaikka koko kamera, mutta ehkä sitten joskus...Kivoja syksykuvia ja mietteitä! Sää oot jotenki niin symppis. <3 Kivaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos Emma! Laitat aina niin mieltä piristäviä kommentteja! <3 Sinäkin vaikutat niin symppikseltä, mukavaa alkavaa viikkoa sinne! <3

      Poista
  15. Ohhoh, ihana blogi. Oon aikaisemminkin pyörähtänyt etusivullasi, mutta jotenkin kuvitellut, ettei tämä paikka ole mua varten. ;) Niin huoliteltua ja kaunista, etten uskonut löytäväni kiinnostavaa sisältöä. Ja miten väärässä olinkaan, kun tällä kertaa oikein keskityin lukemaan tekstejäsi. :) Hyppään heti kyytiin, blogisi (eli sinä?) on tosi söötti! :)

    Ja nimenomaiseen postaukseen vastatakseni, niin mun syksyfiilikset menee samaa rataa. Eniten ärsyttää, että alan jo etukäteen jännittää, että mitenköhän syvälle pinnan alle syksyn pimeys mut tällä kertaa vetää. Pitäisi yrittää kai edes lähtökohtaisesti ajatella positiivisesti, jottei huoliajatukset pääsisi vahingossa toteuttamaan itseään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, eli ulkokuori voi pettää toisin sanoen :D Mulla tuli kyllä oikeesti tosi hyvä mieli tästä sinun kommentista. Oikeen semmonen viikonlopun piristys! <3 KIITOS tuhannesti!!

      Ai siellä on samanlaisia fiiliksiä syksyn tullen. Toivottavasti me tästä vielä piristyttäs, sillä tätä pimeyttäkin kestää tovin :( Täytyypä tulla kurkkaamaan minkälainen ihminen näin ihanan kommentin takaa löytyy;)

      Poista
  16. Kiva postaus! Mukava lukea välillä näitä arkisiakin juttuja, kirjoitat niin vangitsevasti että nekin on sangen mielenkiintoisia. :) Voi, väsyttää... Mutta en enää tiedä mitkä tekijät tässä sitä aiheuttaa, joten olen vain hyväksynyt sen, että tämä syksy nyt on tällainen. :) Yleensä nautin syksyistä kovasti ja nytkin olen tosiaan yrittänyt kynttilöillä, tuoreilla kukilla ja siistillä kodilla piristää päiviä, ja kyllä se totta puhuen toimiikin jonkin verran. Yleisfiilis on kuitenkin kaikesta huolimatta hyvä, kun on niin kivoja juttuja mitä odottaa! ♥ Ehkä se asenne ratkaisee tässäkin jonkin verran sitten. Oletko muuten tulossa indiedays päivään tai gaalaan? :) Olisi ihanaa nähdä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana Maria. Kiva kuulla, että nää arkijututkin menee välillä:)

      Mäkin oon ennen tykännyt syksystä..ja ehkäpä tykkään edelleenkin, mutta ahdistaa tuleva pimeys. Mieti, kun pahimpaan kaamosaikaan ulkona on pimeää jo kolmen aikaan :O Byyääää kesää tule takaisin!!

      Sulla kyllä todellakin tulee olemaan jännittävät ajat edessä ja elämäsi onnellisimmat -uskoisin! <3 En minä pääse sinne gaalaan... harmittaa, ois ollut kyllä niin huippua tavata! <3

      Poista
    2. Mäkään en tykkää siitä, jos on jatkuvasti pimeää. :( Viime talvi tuntui hankalalta, kun aurinko paistoi vain muutaman tunnin päivässä ja silloinkin työaikaan! Inhoan tammikuuta, koska silloin on pimein aika vuodesta, joulusta on vielä haikea olo ja kevääseenkin pitkä matka.. Onneksi vauva syntyy siis juuri silloin, niin sekin kuukausi saa merkityksensä ja siitäkin tulee odottamisen arvoinen vuodenaika. <3

      Voi hitsi! No, onhan sieltä matkaakin aika paljon, piti kuitenkin tarkistaa! :) <3

      Poista
    3. Määki muistan sillon, kun Niklas syntyi joulukussa, niin rupesin yhtäkkiä rakastamaan talvea <3 :)

      Poista
  17. Ihana oli lukea sulta välillä tämmönen kuulumispostaus :) Teet vaan sitä omaa juttuas täällä blogissa niinku tähänki asti, mutta tottakai välillä on mukavaa lueskella erilaisiakin postauksia! Musta tuntuu että kaikki mun postaukset on niin samanlaisia - sellasta loppujen lopuksi hyvin pinnallista asiaa vaikka toisaalta oon niin ajatellut etten mene liian syvälle täällä. Mutta kai sieltä välistä löytyis joku harmaa alue ;D
    Sulla on kyllä tuo kuvaus hallussa, oikeasti ♥ Joskushan se on kaikista inhottavin ongelma, että tavallaan tietää että on hyvä jossain ja luova jossain, mutta ei oikein tiedä mihin sen kanavoisi, ja miten. Mutta sulla kyllä luovuutta löytyy, ja selkeesti kuvailu on sun juttu, tai ainakin yks niistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, mukava kuulla! :) Välillä vähän tämmösiäkin. Sullahan on huippu se blogi, kun se tavallaan on "rajattu" siihen asuihin ja kauneutueen, mutta välistä löytyy muutakin silleen sopivasti:)

      Sen ainakin tiedän, että omassa ammatissa tarvitaan ja saa käyttää luovuutta, mutta oonkin miettinyt josko kävin jonkun maskeerauskoulun lisäksi ja vaikka sen valokuvauskurssinkin :D Toisaalta ois ihana päästä maalaamaan tauluja..mutta missä? Oishan noita visioita kaikenmoisia, mutta niinkuin sanoit johonkin se pitäs kanavoida, kun mahottomasti tekee mieli sitä toteuttaa. Ihana, kun ymmärrät! Ja kiitos Vilma! Oot mun mussukka! <3

      Poista

Kiitos sinulle kommentista!