11.8.2014

Uusia tuulia blogilleni indiedaysin merkeissä ja arvonnan voittaja

Ihanaa, että vihdoin pääsen tästä asiasta teille kertomaan, kun jäsenbanneri on paikoillaan. Halusin yllättää teidät! Olin kirjaimellisesti kaatua perseelleni, kun sain viime viikon alkupuolella sähköpostia missä minua pyydettiin Indiedaysin inpsis -bloggaajaksi. Siis minua?! Indiedays inspiration on Suomen johtava blogiportaali joka tavoittaa viikottain 300 000 lukijaa ja minun blogi liitetään osaksi Indiedaysin sisältöä ja julkaisemani postaukset näkyvät portaaliin sivuilla. Minun sivulle pääsette täältä.

Mua vähän pyörryttää nuo viikottaiset lukijamäärät, sillä tuntuu ihan hullulta, että nuo kaikki ihmiset voi eksyä tänne minunkin blogiin. Vaikka mulla vähän ajatus huimaakin, niin silti olen mielettömän innoissani ja täynnä uutta inspiraatiota ja hymyä koko tyttö.

DSC_6653
DSC_6651 DSC_6635

Viestissä kerrottiin miten ihana ja inspiroiva blogini on, aiheet ovat kiinnostavia ja olen saanut tuotua blogiini hyvää mieltä. Musta tuntui, että mulla tippuu puhelin kädestä sähköpostia lukiessani -meinaan sen verran tärisivät. Tais mulla nousta kyyneleetkin silmään. Oon aina aatellut, että noissa portaaleissa on vaan ne tosi pro-blogit. Tiedättehän ne ihanimmat, laadukkaimmatm asiallisimmat ja suosituimmat. Olin jo ikäänkuin hyväksynyt oman blogin pienenä ja vaatimattomana mikä mulle sopikin oikeen hyvin. Ja sopii tietysti edelleen, mutta portaalin kutsu tuntuu vaan niin käsittämättömältä, sillä onkohan mulla tämä blogi ollut vielä vuottakaan pystyssä.

Kutsu tuli juuri silloin, kun tuommosta osasin vähiten odottaa, vaikka tiedän miten kliseeltä se kuulostaa -totta se on. En uskaltanut ajatella tätä edes salaisissa haaveissani. Haluan kiittää jälleen kerran teitä ihanat lukijat. Kuten olen jo sanonut -te olette tämän blogin suola ja inspiroitte mua vaan koko ajan lisää. Jollekkin tämä voi olla hyvin pieni asia, mutta minulle ja minun blogille hyvin suuri sellainen. Jorinani jatkuu edelleen samana, mutta juttuni siirtyy näkymään myös indiedaysin sivuille.

DSC_6648

Blogini ei siis muutu tästä miksikään muuksi, kuin se jo on, eli aijon jatkaa ihan samanlailla eteenpäin -ja edelleen vuorovaikutus on mulle hyvin tärkeää, joten toivoisin blogiin samaa keskustelua mitä aikaisemminkin. Vastaan aina kaikkiin saamiini kommentteihin ja niitä on mielettömän kiva lukea. Arvostan jokaista. Edelleen sama Tania -samassa Tanian Silmin blogissani uutta tarmoa ja energiaa täynnä. Rupean kuitenkin olemaan entistä tarkempi noissa yhteistyökuvioissa ja en lähde jokaiseen blogisponssaukseen ja mainintaa mukaan mitä minulta pyydetään. En suhtaudu niihin mitenkään negatiivisesti -en todellakaan, mutta haluan pitää blogini luotettavana paikkana jossa mainitsen asioista joihin henkilökohtaisesti uskon, tai joita itse olen kokeillut ja näin ollen voin suositella tuotetta/juttua eteenpäin.

Ei ole kovin kauaa, kun ressasin mitä tänne uskaltaa paljastaa ja mitä ei. Tiedän, ettei mun varmaan jonkun mielestä kuuluisi lukijoille valittaa näitä asioista mikäli mua joku bloggauksessa ahdistaa, esimerkiksi noi pojan kuvat. Ennen mulle oli kauhistus laittaa mitään kuvaa nuppusesta tänne missä se on tunnistettavissa. Olen äiti -ja haluan suojella lastani ja mielestäni siinä ei ole mitään väärää. Olen pahoillani, jos se aihe ärsyttää jota kuta, mutta edelleen olen sitä mieltä, että ennen kaikkea tämä on paikka omille ajatuksilleni ja saan puhua ja kertoa täällä niistä omista tuntemuksista niin paljon, kuin haluan. Ajan kanssa tämä no.. "ahdistus" on helpottanut, mutta silti katsoisin paremmaksi olla mieluummin hieman varovainen netissä. Se on minun tapa. Mua jännitti miten kaikki tutut tähän harrastukseen reagoi. Entä jos ne pitääkin blogiani ihan kauheana? Heh, ja nykyään mua lähinnä huvittaa nuo omat ajatukset. Kaikki on suhtaunut blogiini paremmin, kuin hyvin ja jopa kehuneet tätä. Tästä päästääkin taas siihen miten omien ajatusten vilinä vääristää suhtautumista asioihin. Negatiivisen asiat lietsoo ahdistusta ja positiiviset tuo hyvää mieltä ja inspiraatiota. Täytyy sanoa, että pidän tästä bloggauksesta koko ajan yhä enempi ja suorastaan rakastan tulla tänne aina uudelleen. Ja rakastan teitä ihanat mussukka lukijani!

DSC_6693 DSC_6654 DSC_6665 
Mitä hyötyä Indiedays Inspiration tuo minulle? Näin he lupaavat: Blogi liitetään osaksi Indiedaysin sisältöä ja julkaisemasi postaukset näkyvät portaalin sivuilla. Kuvaa klikkaamalla lukijat päätyvät blogiisi.Blogisi nousee Google-haussa ylemmäs, kun siihen on linkki Suomen johtavasta blogiportaalista.

Blogisi status nousee. Saat blogiisi Indiedays Inspiration -jäsenbannerin, joka kertoo että olet blogiyhteisömme jäsen. Kun lukija tulee blogiisi Indiedaysin kautta, näkyy blogisi yläreunassa kapea Indiedays-palkki (samaan tapaan kuin Bloggerissa).

Saat tuloa blogissasi julkaistavista mainoksista. Blogiisi tulee mainospaikka, jossa näkyy Indiedaysin mainostajakumppanien mainoksia. Tulosi määräytyy mainosnäyttöjen lukumäärän perusteella. Mainos näkyy blogisivun ylälaidassa. Voit edelleen julkaista myös omia mainoksia sekä postauksia muiden, kuin Indiedaysin yhteistyökumppaneiden kanssa.

Sinulla on mahdollisuus päästä mukaan yhteistyökampanjoihin. Toteutamme yrityksille kampanjoita, joissa bloggaajat kokeilevat uutuustuotteita ja kirjoittavan niistä. Näistä bloggaajat saavat palkkioksi tuotteita tai rahaa. Kampanjayhteistyö on täysin vapaaehtoista, ja päätät aina itse mihin kampanjoihin haet.

Pääset paremmin verkostoitumaan alan toimijoiden kanssa. Indiedays on Suomen johtava blogiportaali, jonka blogiluetteloa monet yhteistyötahot lukevat blogeja etsiessään. Sinut on siis helpompi löytää! 

Miltäs teistä kuulostaa nämä minun uutiset? :)

Arvottiin nuppusen kans tänään blogiarvonnan voittaja taas hyvin perinteisellä tyylillä ja kulhosta nousi ensimmäisenä Tuulin nimi! Paljon onnea Tuuli arpavoitosta, laitan sinulle vielä asian tiimoilta s-postia! <3

DSC_6658 DSC_6678

68 kommenttia :

  1. Onnea Tania! Tosi mahtavaa, siistiä, upeeta :)

    -Essi

    VastaaPoista
  2. vauuu aivan mahtavaa!!! olet paikkasi ansainnut, ihana Tania<3

    VastaaPoista
  3. Onnea Taniaaaaaaa! Oot NIIN ansainnut tämän, mahtavaa, mahtavaa! Hyvästä työstä ansaittu tunnustus, en voi sanoin kuvailla miten onnellinen olen puolestasi!

    VastaaPoista
  4. Voih, paljon Onnea! :) Jospa minäkin vielä joskus johonkin - jos en, niin silti nautin bloggaamisesta!
    Oot paikkas ansainnut<3 puss

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten mulla oli muka semmonen ajatus, että oisit jo siellä id.ssä ? :O Höh, no mutta aivan ihana blogi sinulla ja eihän se portaalissa olo tarkoita etteikö blogi ois ihan super hyvä siltikin :) Sinun intohimo bloggauskeen näkyy kyllä teksteistäsi! <3 Kiitos Enni!!! <3

      Poista
    2. Ihana kuulla<3 :) en tosiaan oo ja totta, ei se sitä kerro! Tapahtumiin olis vaan ihana päästä moikkaamaan teitä muita! :)

      Poista
  5. Oih, onnittelut!! :) Sun blogi on kyllä niin parasta luettavaa että ei tullut yhtään yllätyksenä että siitä muutkin tahot innostuvat :) hih.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla, kiitos ihana Minna!! <3

      Poista
  6. Onnea blogin uusista tuulista! :)

    VastaaPoista
  7. Ihanaa ihanaa!!! Onnea kovasti, en ihmettele että pääsit!! ♥

    VastaaPoista
  8. Onnea!! Mieletön saavutus :) Ja propsit siitä, miten rehellisesti kerroit portaaliin liittymisen hyödyistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, joo ihan kiva, että lukijatkin tietää missä mennään :) Kiitos Veera <3

      Poista
  9. Vautsi, ihan mahtavaa!! Tosi paljon onnea Tania, oot tämän ansainnutkin! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti sanottu Sanna, kiitos :) <3

      Poista
  10. Voi vitsi ,kun kirjoitit hienosti aiheesta :) Mun teksti tuntuu nyt pieneltä :D
    Onnea Paljon ja tiedän tasan miltä susta tuntuu tällä hetkellä <3
    Jotenkin niin siistiä ,että meidät on valittu sinne melkeen ihan samaan aikaan.

    http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Marika! :) No kirjotithan sinäkin hyvin ja niimpä -mietin ihan samaa, mutta en kyllä ihmettele lainkaa miks sua pyydettiin, kun se sinun blogi on niin laadukas ja kuvat ammattimaisia.:)

      Poista
  11. Onnea murmeli vielä täälläkin! :) <3

    VastaaPoista
  12. Onnea vielä kerran Tania :)♡

    VastaaPoista
  13. Vau! Tosi hieno juttu! Enkä kyllä yhtään ihmettele miten he päättivät valita sinut! :) olet upea ihminen ja se välittyy blogista ihanasti. Ajattelet asioista fiksusti ja tuot aina hyvää mieltä lukijoillesi. Onnea hirmuisesti! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten ihanasti sanottu Netta, merkkaa mulle paljon! Kiitos <3

      Poista
  14. Tosi hienoa! Toivon, että sinulla säilyy oma ihana ja syvällinen tyylisi eikä blogistasi tule hajuton ja mauton kuten moni noista Indiedaysin blogeista on. Onnea, olet tämän ansainnut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti säilyy, sillä se on vaan mun tyyli ja tapa kirjoittaa :) Kiitos paljon Heli kannustavista sanoista <3

      Poista
  15. Vau, onnea tosi paljon Tania! <3 Enpä kyllä yhtään ihmettele, että sinua ovat pyytäneet mukaan. ;) Täytyy muuten sanoa, että osasit taas kirjoittaa niin hyvin! Enpä ole törmännyt ennen postaukseen missä olisi selitetty tuota inspirationia noin tyhjentävästi. :) Tulee varppina lukijoillekin kivempi olo eikä sellainen, että jaa nyt tämäkin blogi täyttyy kaikenmaailman mainoksilla! Onnea muru vielä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niimpä mä aattelinki, et kerron rehellisesti mistä on kyse, niin ei jää mitään epäselvyyksiä kellekkään :) Kiitos Elisa, tosi kivasti sanottu, ihana olet <3

      Poista
  16. Ou jee, mahtava juttu! Lämpimät onnittelut! <3

    VastaaPoista
  17. Mä arvasin että johonkin portaaliin sua ollaan pyydetty! :) Huikean paljon onnea, sinä jos kuka olet tämmöisen kunnianosoituksen ansainnut! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, no niimpä tietysti arvasit :P Kiitos Maaria, kauniisti sanottu <3

      Poista
  18. Oi ihan älyttömän hieno juttu!! :)

    VastaaPoista
  19. Ooo huippu juttu,blogis on huikeessa nousussa <3! Onnee :)!!!

    VastaaPoista
  20. Onnea Tania! <3 olet kyllä paikkasi ja kunnian blogillesi ansainnut!! :)

    VastaaPoista
  21. Onnea, todella hienoa!!
    Toivottavasti pystyt säilyttämään oman tyylisi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule, ihan varmasti <3 <3 kiitos :)

      Poista
  22. voi onnea ihan mielettömästi Indiedaysiin pääsystä!♥ enkä kyllä ihmettele ollenkaan heidän valintaansa, on tää siun blogi sen verran ihana! :) jatka vaan samaan malliin tuota kirjoittamista, ja välillä onkin ihan hyvä miettiä mitä tänne nettiin julkaisee ja mitä ei. Pysähdyin ihan tuijottamaan noita siun kuvia, oot nin älyttömän kaunis ja hymyilet niin lämpimästi♥ :)

    ja huh, olin ihan äimän käkenä kun luin tuon arvonnan voittajan, yleensä en voita lähes koskaan mitään! :D tuo lahjakortti tulee kyllä tarpeeseen, kiitos!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huii miten ihana kommentti Tuuli!! Kiitos sinulle ihanainen tosi paljon ja kiva miten kehoitat mua jatkamaan samaan malliin. Voitto meni oikeaan osoitteeseen! <3 :)))

      Poista
  23. Hei ihan mielettömästi onnea ! Oon ihan happy sun puolesta ja hymyilytti, kun luin tota sun rektioo tähän :´´)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaha no joo, mutta, kun oikeesti olin kaatua :`D heh, ja kiitos <3

      Poista
  24. Ihan mielettömän hieno juttu! Paljon onnea ja olet kyllä paikkasi siellä ansainnut blogillasi !! <3 Ja ihania kuvia sinusta, oot niin kaunis ja kuvissa on ihanan lämmin tunnelma :)

    VastaaPoista
  25. Oho vautsi! Onnea!! :) Ihan mieletöntä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, no välillä tuntuu vieläkin, et nään unta :P Kiitos :)

      Poista
  26. Mahtavaa, onnea!! ♥:) Olet todellakin ansainnut paikkasi, sulla on aina niin mielenkiintoisia ja mahtavia ajatuksia ja niitä on miellyttävä lukea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan parasta kuulla Maria!! Oon kyllä tosi otettu <3 :`) Kiitos paljon!

      Poista
  27. IHana blogi sinulla, tyylikäs ja selkeä. Itse olen pohtinut ja pähkäillyt oman blogini julkisivun muuttamista yksinkertaisemmaksi mutta sekin siirto vaatii taas pitkää pohdintaa ennen kuin saan mitään aikaiseksi.
    Huikea juttu päästä bloggauksessa eteenpäin, onnea sinulle ja blogillesi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipa tosi kiva palaute sinulta! Kiitos tosi paljon!!

      Oon kyllä itsekkin ressailun ja muokkaillut tätä ulkoasua vähän väliä, mutta kyllä se nyt alkaa olemaan ihan kiva :DD Yksinkertainen on kaunista:) Käympä kurkkaamassa sinunkin blogin ja ulkoasun heti :P

      Poista
    2. Hups, siis mähän olin käynytkin jo vierailulla siellä :D Sulla on kaunis se ulkoasu ja hieno banneri :)

      Poista
  28. Siis VAU, ihana uutinen, onnea tosi paljon kaunokainen! ♥ Oot kyllä paikkas Indiedaysissa ansainnut, tää sun blogis on kyllä sellainen hyvänmielenlähde, ja ehdottomasti inspiroiva, onnea vielä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Pauliina ihanuus, kiitos paljon. Tuli hyvä mieli!! <3 <3 :)))

      Poista
  29. Vielä kerran, niin hieno homma ja todellakin oot paikkas ansainnut!! ♥ Ylpeä sinusta ja sun blogista ♥ Aika jännä, että oon lukenu viimepäivinä useammastakin blogista samanlaisesta muutoksesta! Ja se vielä, että susta vaan tiedän, ettei sulla lipsahda ihan överiksi blogimeiningit vaikka indiedaysin puolella jatkatkin. Tiedän että tuut olemaan samalla tavalla jalat maassa, ja samalla tavalla huomioimaan sun lukijatkin, eikä sun blogista ihan varmasti tuu sellasta mainospaikkaa josta se entinen sisältö häviää/jää vähäiseksi. Hoksaatko mitä meinaan? :) Joka tapauksessa, huippua! ♥ Täytynee siirtyä sitten sinne ;) Ja perjantaihin, niin kiva nähdä sua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hoksaan ja eihän tää mun blogi bloggerista siirry, eli näkyy edelleenki täällä (sekä id:n sivuilla) ja samoilla linjoilla jatketaan :) Kiitos tosi paljon ihana Vilma. Ja ennenkaikkea koen, että bloggaus on vuorovaikutusta ja todellakin tuun huomioimaan lukijat jatkossakin <3

      Mä oon huomannut saman ilmiön kans. Siellä on vissiin haku päällä tai jotain? :D

      Poista
  30. Paljon onnea Indiedaysiin liittymisen johdosta, sun blogi ansaitsee tuon paikan<3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että oot tuota mieltä. :)) <3 ehkä tää ei ookkaa unta :`D Kiitos kaunis! <3

      Poista

Kiitos sinulle kommentista!